Website Kurma
Eylül 14, 2022Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilişik alanları üzere bileğanlayışkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların anlayışletmeniz bâtınin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, elverişli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye sınır şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve muhabere teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş proseslerini bileğanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu.