thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Haziran 30, 2022 Yazarı admin 0

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak midein en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en yerinde bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mirarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlantılar ve yol özetler ya da iş özetleri için bilgelik mideerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını sahip olmak midein ayar bahşetmek ciddi önem taşır. Kişiye özel mideerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok fiile yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve taharri midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video onaylamak, yürekğinizi henüz aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en mefret toplumsal medya platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile bağlantı hazırlamak midein harika bir konum. Her toplumsal medya platformu farklı mideerik türlerine iye olsa da bütünü bayağı video/resim odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle tarumar etmek istediğinizi her ahit kaynak önünde bulundurun ve buna nazaran aranjman konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istifade etmek midein dijital pazarlama taktiklerini ötümlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz aşkın etkili kullanıcıya iye. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin toplumsal medyada olduğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik mideermiş endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, yürekğiniz amaç kitlenizin fakatç ve nazarıitibar vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama neticelerinda henüz güçlü sıralarda ve henüz sık görülür, yürekğinize yoğunluk peşışı sağlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sadıkdır. Web yürekğinizde yerinde araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz aşkın sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz yerinde hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz güçlü meyvelar sağlar. Ali itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi bağlantılar vira etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlantıya mevrut her tıklama midein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mefret tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlantı göstermesi midein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz aşkın tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler